Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

| November 19, 2024

Сдружение "Младежки Глас" България
Scroll to top

Top

Медиите и младите

Медиите и младите

Как ефективно да комуникираш с медиите се обучиха младежи

Младите хора от областта и черноморският регион се научиха „Как да общуват с медии – комуникационни средства и изграждане на публичен образ”. Организатори на мероприятието бяха клуб „Икономика” към Сдружение „Младежки Глас”- България, със съдействието на Община Бургас.

Над 70 младежи взеха участие в семинарът, който е разпределен на три модула – стратегии за попадане в новините, външно и вътрешно излъчване, с включена ролева игра.

„В журналистическата теория и практика  няма спор по две основни положения – вие трябва да бъдете инициативни  в подхода си към медиите. Срещайте се често с журналистите и редакторите от местния печат, радио и телевизия. Давайте им актуална и  интересно поднесена  информация за своята дейност и постижения, обсъждайте с тях  проблемите – това е началото на пътя, който трябва да започва с доверие”, съветваше лекторът Катя Касабова, един от доказаните специалисти в областта на журналистиката.

Етикет и поведение е една от темите съдържаща се в семинара „Как да комуникираш с медии“. Малки „тайни“  с облеклото по време на телевизионно интервю и други професионални съвети сподели Касабова. Тя подчерта, че е важно аудиторията да се концентрира върху посланието. Препоръчително е да се избягват светлите тонове и ситно карираните ризи. В предаване на живо „езикът на тялото” също заема важно значение при доброто представяне на събеседникът. Когато се комуникира с журналистите Катя Касабова препоръчва – „Не забравяйте, че ако не сте „на живо” в електронните медии, всяка вестникарска публикация е възможно да бъде орязана. Единственият начин това да бъде  превъзмогнато е вие да изразявате вашето послание в не повече от три  основни, опорни точки.”

Семинарът завърши с ролева игра на изненадващо интервю и анализ на поведението на участниците в него. Младежите взеха активно участие с въпроси и предложения по отношение на комуникацията с журналистите.

MG_02-300x200 MG_05-300x200